torsdag 4 april 2013

Nystart


Är det något jag lärt mig, eller snarare blivit varse om, det senaste året, så är det hur viktigt det är att lyssna på sina egna behov och inte tränga undan dem för att vara andra till lags.

Ett stort behov och en stor passion i mitt liv, är, och har alltid varit att skriva.
Ända sedan jag gick i klass 1 på Dösjebroskolan och skrev ut de blå skrivhäftena med vita bubblor på löpande band har jag älskat och mått bra av att skriva. 

I alla sinnesstämningar.

Därför har jag äntligen kommit till beslutet att ta upp mitt bloggande igen.
Jag är redo. Och det är mycket som vill komma ut som skrivna ord.

Den här bloggen kommer inte ha något speciellt tema. Mina dagliga, veckovisa eller, i vissa fall, månadsvisa inlägg kommer med all säkerhet att handla om allt från snygga skor, böcker, vardagsbestyr med barn, hyllningar till nära och kära, inspirerande platser och människor, djupare tankar kring livet i stort och smått. Ibland bara med korta meningar till bilder, ibland i långa texter.

En sak är definitivt säker.

Den kommer att spegla mig och vad som inspirerar mig och får mig att känna att jag lever på ett eller annat vis.

Nu börjar vi.
This is me.

1 kommentar:

  1. Skoj!! Ser fram emot att få lära känna dig igen genom bloggen.
    Kram

    SvaraRadera